Allmänt

I need advise from YOU

Hej kompisar!

På senaste tiden har jag inte varit bra på att blogga, det vet jag. Jag har haft mycket med skolan de senaste veckorna (ni vet när lärarna klämmer in alla jobbiga arbeten på en gång?) men idag gjorde jag mitt sista prov och jag är redo att ta tag i det här igen. Statistiken har sjunkt en aning de här veckorna när jag har varit låg på bloggfronten. Så nu vill jag att den ska peka uppåt igen. Hjälper ni mig eller? 😀 Sprid gärna min blogg så att jag kan jobba mig uppåt igen, det skulle betyda världen för mig!

I vilket fall, nu när jag har tid igen och snart lov så vill jag fråga er en fråga. Vad vill ni läsa mer om i bloggen? Är det något ni gillar extra mycket och är det något som är dåligt? KOMMENTERA! Jag måste ju nämligen veta det för att veta om jag ska ändra något eller ej. Tack på förhand. 

87de985ac82c11e29e3522000a1fbc06_7

 

Hello Friends!

 

More recently, I have not been good at blogging, I know. I have had a lot of school the past few weeks (you know when the teachers squeezes all tough jobs at once?) But today I did my final exams and I’m ready to tackle this again. My statistics have been a bit low these weeks when I have been low on the blog front. So now I want it to point upwards again. Will you help me or what? 😀 Please spread my blog so that I can work my way up again, it would mean the world to me!

 

In any case, now that I have time again, and soon holidays, I want to ask you a question. What do you want to read more about in my blog? Is there anything you like extra and it is something that is bad? COMMENT! I have to know, the fact to know if I should change anything or not. Thanks in advance.

 

 

39 svar till “I need advise from YOU

  1. Maya skriver:

    Det skulle vara jättekul om du gjorde fler recept utan proteinpulver och fortsätt göra många videos för dem älskar jag! ?

  2. Tiril skriver:

    Recipes:):) Love your blog! You´re such a big inspiration! Also love the progresspictures, and workoutroutines and stuff like that:):) keep up the good work!! Hugs xx

  3. Fitspogasm skriver:

    Would love to hear more about your diet, and workoutvideos are always a winner 😀

  4. Rebecka skriver:

    Jag tycker du borde lägga upp tränings tips! Mest för mage,ben,rumpa och rygg! 🙂

  5. Suzette Nilsson skriver:

    Kost och recept. Hur du äter, vad och när? 🙂

  6. Lisa skriver:

    Hej! 🙂 kanske inte rätt att kommentera just här. Men kan inte du skriva ett inlägg om mens. Kan man ”träna” bort mensen och i så fall är det farligt? hur får man tillbaka/igång den igen? Vad är det igentligen som har hänt med kroppen om mensen har försvunnit? Skulle vara jätte tacksam om du skrev ett inlägg om allt som rör detta. 🙂

  7. Elin skriver:

    Du skriver en grym blogg! Det jag skulle vilja läsa lite mer om är dina dagar. T.ex. vilken tid du slutade skolan, när du har vilodagar, hur din dag varit osv. 🙂

  8. jenny skriver:

    Mer recept ( helst utan proteinpulver ) skulle vara najs 🙂 alla faktatexter som du brukade skriva förut var ju också jättebra och tror mer sånt skulle nog uppskattas av många. Oooch allmänt inspirerande grejjer som veckans utmaning och sånt som pushar en till att träna är grymt!

  9. Csoler93 skriver:

    Post more about nutrition Ellen. Diet is the key to a healthy lifestyle, post more supplements and vitamins/minerals for your readers to learn about.

  10. Alicia skriver:

    I love your blog! How do I subscribe to it?I would love to see more recipes you make and what things you make for lunches, dinners, snacks. I’m trying to get abs like you so things you do for that would be amazing to see !Love you and your inspiration! It has helped me so much!

  11. Ellen skriver:

    MERA matdagbok, att skriver när och vad du ätit under en dag

  12. Sofie skriver:

    Heej!:) jag tycker det är intressant när du skriver om kost och recept:D Videos är också roligt och se:) Veckans utmaning är också jätte bra!! Det jag kommer på som kanske är mindre bra är när du skriver dina styrke pass med vikter osv för det säger inte så mycket iaf för mig som inte tränar vikter hehe^^ Men det spelar inte så stor roll! En toppen blogg ändå!!

  13. Terese skriver:

    Jag tror många kommer skriva om mat! Haha men det är nog det folk tycker om mest. Tillexempel dina pannkaks recept är ju roliga att läsa. Sen kan det va svårt när du går på diet nu men senare kanske… Det är kul att se vad du tränar men jag läser aldrig hur mycket vikt du bär. Det bläddrar jag bara förbi. Kan tänka midnatt många gör det om man har läst det mer än en gång när du berättar vad du har tränat. Kanske lite mer istället hur du kände och vad du tyckte va roligast eftersom folk som inte tränar med vikter kanske kan ens föreställa sig hur tungt eller jobbigt det är lixom. :p sen gillar jag dina videosar när du visade vad din familj hade för mat hemma och din jämförelse video med de dryckerna. Nu blev det väldigt långt men jag vill bara säga att mat bilder och sånt är vell det som lockade mig i början när du började instagramma. De va så strikta uppifrån och fina bilder. Sen har jag ingår emot att du skriver vikterna på det du tränar men bara säger att jag vet inte om det är ”nödvändigt.” Iallafall fall tack för din blogg Ellen! Har följt dig på instagram sen du bara hade några få följare och är så glad för din framgång! <3 fortsätt kämpa!

  14. Malin skriver:

    Jag tycker din blogg ät lite för personlig, det är bra men man vill ha mer träningstips för att hjälpa andra. Vi följer ju din blogg för att inspireras för att själv göra framgång inom vår träning istället för att bara se din utveckling. Mer tips och råd osv. All hjälp som dina läsare kan behöva uppskattas 🙂

  15. matilda skriver:

    Jag älskar dina recpet, så det får du gärna skriva mer om!

  16. Olivia skriver:

    Eftersom jag älskar att baka och laga mat tycker jag det är superkul när du lägger upp olika typer av recept. Det kan vara allt från bakverk, mat eller smoothies 😀

  17. Emma skriver:

    Hey:)I would love to see more recipes and pictures of your food;)For example a collage of what you have eaten the whole day!And I would also love to know if you also eat little snacks between you meals:)But you don’t have to do it! I love your instaram and your blog of course!!:)

  18. Ebba skriver:

    Mera tränings filmer! :DMera goda sommar recept- nyttiga såklart 😉 Kan du Inte skriva ett inlägg om hur ditt intresse för träning började och din resa till nu 🙂

  19. Ebba skriver:

    Även dagens träning såklart! 😀

  20. Stella skriver:

    i’d like to see some recipes/workout exercises or food facts that could help everybody, without being on the same diet like you are. just some healthy recipes, they don’t have to be from you, perhabs the ones you find on the internet or so things, but not just to build muscle and so on. so just healthy stuff and exercises that everyone is able to do (perhabs at home?) and not these difficult and heavy things you do. 🙂

  21. Emelie skriver:

    Jag har en fråga, svettas du varje gång du tränar oavsett om det är kondition eller styrka? Jag är fast i Ortorexi/anorexi och känner mig usel när jag har genomfört ett pass och inte har svettats massa :/

  22. Emmelie skriver:

    Du ser SSÅÅ mycket äldre ut på din heder än vad fu gör på alla andra bilder trodde först du var 25 eller något! SJUKT BRA BLOGG BTW! Keep it on girl

  23. laura skriver:

    jag skulle vilja veta mer om din diet, hur du äter, hur energifördelningen ser ut och sånt! 😀 sen kostdagbok, recept, filmer som ex den när du visade hur din familj åt osv (: 

  24. wwwwww skriver:

    SKAFFA ASK!!!!!!!! skulle va så jekla kul att läsa den utöver din blogg! Älskar Q/A inläggen om träning osv. och tänk då om du skulle ha en ask som endast består av alla dina frustrerade läsares frågor de vill ha svar på?? HUR SMART???? U really should asaaaaap <3 

  25. Sandra skriver:

    Mer vardagsinläägg om typ din pojkvän/vänner/fester eller bara allmänt typ! med videosar 😀

  26. Bella skriver:

    Mer tankar om kost och träning. Vill läsa lite längre och faktatexter och vad du tycker om olika träningsmetoder, ”dieter”, livsmedel osv. Jag och många med mig tror jag är intresserade av att få lite fakta för att kunna maximera våra resultat. Lite motivations och må-bra-inlägg är också aölltid roliga att läsa. TOPPEN BLOGG, keep it up!

  27. Ida skriver:

    Hej! Jag älskar din blogg! Du är supermotiverande och du har fått mig att ta tag i träningen och det går super! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg där du skriver vilka dagar du tränar de olika muskelgrupperna samt konditionsträning osv. Nu när jag har börjat springa några gånger i veckan så har jag fått ont i mina benhinnor, har du något tips för de? Någon bra stretch tex.Tack för en jättebra blogg! Kämpa på tjejen, du är grym!:D//Ida

  28. Solveig skriver:

    I like when you post pictures of your progress in exercising, and when you post videos from the gym. Also I like it when you do a bit unusual things like posting videos of the stairs you walk when you are eating in school and which food you have at home – unusual things like that is fun! Also I like when you post progress pictures from other readers. I would like to say that you could maybe have written a little bit more about your feelings and thoughts around themes you are interested in? I like that because it is personal and very fun to read about. More thoughts and meanings about the things you care about and that is important to you. Otherwise, I love your blog and I check it every day. You are such a big inspiration!! <3 

  29. Vic skriver:

    Okej, här kommer lite kritik som är.menad att vara konstruktiv och inte taskig.. 1 tycker det är kul att du får hem grejer gratis från exempelvis.fitnessguru, men stör mig faktiskt på att det är så uppenbart. Visst, gör reklam för dem men måste det vara så uppenbart, hehe.2 mer faktatexter – jätteintressant3 mer recept utan proteinpulver. eftersom många bara vill äta bra mat och inte behöver äta protein i pulverform så tjänar du nog på att lägga upp andra alternativ till pulvret iaf. De flesta, även många i fitnessvärlden överdoserar med proteinpulver, aminosyror etc vilket överanstränger vissa organ + att man kissar ut det.Som sagt, lite konstruktivt och inget menat som stötande. Du frågade, jag svarade. Gillar din blogg fortfarande, därför jag läser. Sköt om dig och kämpa.med.dina mål. Kram

  30. Jessica skriver:

    Hej Ida! Jag undrar om du kan hjälpa mig med hur jag ska göra för att få större vad muskler. JG har väldigt raka vad muskler i nuläget och vill att de ska få lite ”bredd” då det ser oproportionerligt ut i förhållande till mina lår. Så har du tips på övningar hur många repetitioner mm så vore jag väldigt tacksam:)

  31. Kimberly skriver:

    Åh, din blogg är underbar precis som den är :)Älskar när du lägger upp exakt vilka övningar du gör o exakta viken är jätte roligt att läsa. Fortsätt med det 🙂 🙂 jag är ju inte jätte ”hemma” i gymmet ännu, så jag snor lite övningar här o där ifrån dig. Sen recept är också jätte kul, både med o utan proteinpulver. Ditt bröd ex.. Den måste vara det godaste brödet jag någonsin testat Dina videos är enormt motiverande så fortsätt med dem. Form bilder på dig är också jätte inspirerande att se, roligt att se din kropp bli starkare o mer fit för varje dag. Du är verkligen ett bevis på att kämpar man så händer det fantastiska grejer med kroppen!Ha en fin lördag tjejen! Kram på daj

  32. Kie skriver:

    Hello! I love your blog so much. I’ve been following your blog and you on IG for quite some time already. You are so inspiring! I love the fact that you are so approachable not like other fitness people that I follow on IG. I hope that doesn’t change! I love that you have the question-answer portion but I hope you can update it more often haha! Is it also possible that we see English translation of the questions asked and answers in Swedish? 🙂 That could really help us broaden our knowledge about proper nutrition and healthy lifestyle. I agree on others who said that perhaps you can have tips for the general public about healthy eating and exercise and I do hope that you can back it up with research 🙂 There are really lots of ideas and opinion about what’s proper and not so hearing yours would really be great! And yeah, random stuff about you would be interesting too! Like what you do when you don’t deal with school or training 🙂 what are your interests and goals in life? Please continue blogging!!!! I check your site everyday for updates 🙂 Keep up the good work!!! By the way, may I know what course you are taking in school? Thanks!!

  33. Ebba skriver:

    Hej! jag skulle vilja att du skriver tips på bra och kalorisnål mat?  Även hur man får smalare lår och speciella träningar som hjälper till att få det?Jag tränar, äter bra, men inget händer? Hjälp tack!

  34. Johanna skriver:

    Mer goa, nyttiga och kungliga recept som du är så duktig på att göra! 🙂

  35. Frida skriver:

    Jag skulle jätte gärna ha lite recept på bla. bra frukostar, på sommar en när det är så varmt brukar jag inte vara så hungrig under dagen… Gärna någon bra mat som är bra så att man inte går och småäter istället! Hoppas att du fattar vad jag menar, haha! Kram till från en läsare som inte hade klarat det utan dig <3 du är bäst ska du veta, även om människor kan riktigt dumma i huvudet ibland!

  36. Carolina skriver:

    Jag vill jätte gärna läsa lite mer fakta! I början då jag Följde din blogg var det mycket du tog upp som man kanske inte visste sen innan när det kommer till hälsan, så som vattenvikt osv! Hade jätte gärna viljat läsa mer sånt! Älskar din blogg dock! du är den enda träningsbloggen som jag fortfarande följer efter en sån lång tid!

  37. Nicky skriver:

    It would be nice if you split the subject at the top off your page (training/food facts). So, one for food, one for training. Your blog is a great inspiration to me!

  38. Linn skriver:

    Det skulle vara jätte kul om du skrev mer om din kommande tävling! Hur mycket de kostar, hur du gjorde för att komma med, hur allt går till osv! Skulle vara super spännande 😀 Kram!

  39. Matilda skriver:

    Hej! Jag har en fråga till dig angående heat-tabletterna 🙂 Märkte du av några symptomer av dem i början? Tex svårt att sova på natten, ökad kroppstemperatur osv ? 🙂 jag har ätit dem i fyra dagar nu (heat A.M) och har svårt att sova på natten men det kanske går över när kroppen vänjer sig vid dem? Tacksam för svar!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.