Food Diary

Pre-Workout

Nu är klockan tolv och jag har ätit min första måltid. Jag vaknade halv tolv idag så det passade utmärkt att äta frukost på en gång när jag vaknade! Jag gjorde en skål med proteingröt med One Whey Isolate Chocolate Mint från Fitnessguru. Detta toppade jag med lite hallon och en matsked jordnötssmör också från fitnessguru.  Så nu är jag superpumpad med kolhydrater och ska bara låta magen vila lite sedan bär de av till gymmet för ett ben/abs pass!

1 dl fiberhavregryn

2 dl vatten

In i mikron 1 minut.

Tillsätt 1 skopa proteinpulver och  in i mikron i 2 minuter.

DSC_0474 

It is now noon and I’ve eaten my first meal. I woke up half past eleven today so it felt great to be able to eat breakfast when I woke up instead of waiting a few hours! I made a bowl of Protein oatmeal with One Whey Isolate Chocolate Mint from FitnessGuru. I topped my oatmeal with raspberries and a tablespoon of peanut butter also from fitnessguru. So now I’m superpumped with carbohydrates and should just let my stomach rest a bitand then hit the gym for  leg and abs session! 

35 gram fiber oats

200 gram water

Microwave 1 minute.

Add 1 scoop protein powder and put in the microwave 2 minutes more.

 

 

4 svar till “Pre-Workout

  1. Diman Dilir skriver:

    himla bra blogg! jag undrar bara..är det dåligt att ätahavregryn när man vill gå ner i vikt?

  2. Nora skriver:

    Hej! Jag har precis upptäckt ditt instagram konto och dinblogg & jag känner att du är en väldigt motiverad tjej. Menjag vet inte om du riktigt läser kommentarer och svarar på frågordu får. Men jag skulle vilja fråga dig hur du ”började”. Jag är16år, ca 170cm, & väger ungefär 67kg. Jag har aldrig gymmateller så. Men jag brukar då och då springa/cykla. Jag vägde 69 ochhar gått ner 2kg på ungefär 10veckor.. Och jag vill fortfarande gåner i vikt då jag känner mig ganska tjock, men jag känner att detgår ganska segt.. Har du några tips på övningar/pass man kan göraoch om det är något speciellt man ska tänka på?:) sjukt tacksamifall jag får svar av dig! P.s din blogg och instagram konto ärgrymt! Önska att jag hade upptäckt dem tidigare.. Kram:)

  3. Michelle skriver:

    Älskar dina recept, blir alltid hungrig haha 🙂 Du är ensån bra inspiration

  4. Alicia skriver:

    Är det bra att äta scones som t.ex. middag, mellis? Eftersom man blir väldigt mätt av det kanske det är bra för att inte behöva gå o små äta för att man bli hungry mellan måltiderna. Inte vet jag, kanske är helt ute o cyklar?:) Om inte ”vanligt recept på scones” är nyttigt, kanske du kan tipsa om en nyttigare variant av scones (om du vet/ har ett).Jättebra blogg och inspiration! Stor förebild är du.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.