Today Im wearing this:

Kommentarer

Kjol – Gina Tricot // Blus – NA-KD // Smycken – Lily & Rose, Thomas Sabo, Pandora & Marc Jacobs // Klocka – Mockberg 

Såhär ser jag ut idag! Jag har världens mysdag ska ni veta 😍

Hur som helst, jag måste säga en sak till er: TACK! Jag vet att flera av er har märkt det då ni har kommenterat att ni tycker att det är kul att jag uppdaterar mycket nu, med bra bilder och en del träningsinlägg osv. De senaste 2 veckorna har jag faktiskt medvetet lagt både mer tid och energi på bloggen och det är för att jag har haft mer motivation.

Ni har varit så himla flitiga på att lämna kommentarer på alla mina inlägg och det gör mig jätteglad och pepp. Det är betydligt mycket roligare att blogga när ni faktiskt lämnar avtryck. Så anledningen att bloggen har blivit ”bättre” på senaste är tack vare er, för att ni är så bra och engagerade. Ni är verkligen bäst och ni gör mig så himla glad. ❤️

7 svar till “Kommentarer

  1. Du är SÅÅ vacker!! Du ger mig sådan energi från din blogg och Youtube<3<3
    ILYSM<3<3

    1. fitspooration skriver:

      Du är så fin Pauline, tack älskade du! <3 <3

  2. Anonym skriver:

    Snälla Ellen, fixa så man kan följa din blogg via bloglovin! Missar massor av inlägg sen du bytte portal 🙁

    1. fitspooration skriver:

      Jag vet inte hur man gör det. Jag har aldrig lagt till min blogg på bloglovin utan den har kommit dit av sig själv gissar jag…? Jag har ingen aning. Tråkigt att du missar inlägg! Du får helt enkelt gå in här via min länk, hihi

  3. tilde skriver:

    du har en som bra bloggkunskaper

  4. Christina skriver:

    Älskar bloggen❣️ Kram fina

  5. Bella skriver:

    Även om jag är en av dom som inte tycker träningsinläggen är så roliga så älskar jag att du uppdaterar så mycket haha! Din blogg är så bra och älskar mat-inspo inläggen och vardagsinläggen! Älskar också dina vloggar, så himla välgjorda! Keep up the good work girl!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.