Mina träningspass

Höja pulsen

Godmorgon!

Här ovan är några bilder från gårdagens spinningpass. Det var sjukt jobbigt (som vanligt, haha!) men jag kände mig så nöjd efteråt. Jag känner mig faktiskt alltid väldigt nöjd efter jag har kört spinning, det är som att jag får ett sjukt påslag med endorfiner och hela jag känner mig bara lycklig! 😍

Det blev 45 minuter som bestod av både supertunga stående intervaller men även snabba high intense intervaller. Jag älskar när instruktören lägger upp passen med olika typer av intervaller hela passet genom, då känns det som att man får variation hela tiden, tiden känns som att den går snabbare och det är helt enkelt roligare!

Detta är lätt min favorit form av Cardio. Vad föredrar ni för typ av träning när ni vill höja pulsen ordentligt? 🙂


Good morning!

Here are some pictures from yesterday’s spinning session. It was really hard job (as usual, haha!) But I felt so pleased afterwards. In fact, I’m always very pleased after I’ve been at spinning, it’s like i get a crazy boost with endorphins and Im just feeling happy! 😍

It took 45 minutes, consisting of both super-heavy standing intervals, but also fast high-intensity intervals. I love when the instructor sets up session with different types of intervals the whole session through, then it feels like getting variety all the time, time feels like it goes faster and it’s simply more fun!

This is easily my favorite form of Cardio. What do you prefer to do when you want to raise your heart rate properly? 🙂

Ett svar till “Höja pulsen

  1. Jenny skriver:

    Vill man höja upp pulsen rejält så rekommenderar jag att testa les Mills grit cardio. Det är ett 30 minuters intervall pass som är sjukt tungt men väldigt effektivt 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.